FANDOM

Noel
Noel
Imena
Kandži ノエル
Romedži Noeru
Prvo Pojavljivanje
Sezona Sezona I
Epizoda Epizoda #4
Glas Pozajmljije
Japanski Rjuko Nagata
Srpski Jelena Stojiljković
Informacije
Vrsta Sirena
Pol Ženski
Datum rođenja 13. Februar
Broj Godina 15
Visina 170 cm
Težina 55 kg
Kraljevstvo DarkBlue-pearl Arktik
Zanimanje Princeza Sirena
Pesma N/A
Odnosi
Porodica Karen (sestra)
Prijatelji Princeze Sirene, Hipo, Akva Redžina
Saveznici Princeze Sirene, Hipo, Akva Redžina
Neprijatelji Gaide (ranije), Mračne Ljubavnice (ranije), Sestre Crne Lepotice (ranije), Mikel (ranije), Lejdi Bet (ranije) , Lanua (ranije), Arara (ranije)

Noel (ノエル, Noeru) je princeza sirena Severnog ledenog okeana i nosilac tamnoplavog bisera. Nakon što njeno kraljevstvo bude uništeno od strane zlih morskih sila, pokušavši da pobegne ali biva uhvaćena i zatočena od strane Gaidea. Međutim, nakon njegovog poraza, vraća se da svoje kraljevstvo ponovo izgradi i ostatak života provodi na kopnu sa novom misijom da zajedno sa ostalim princezama sirenama zaštiti svet od nove opasnosti koja mu preti.

Pozadina Edit

Noel je rođena petnaest godina pre početka radnje u ponoć između 13. i 14. februara, samo nekoliko trenutaka pre njene sestre bliznakinje Karen, princeze sirene ljubičastog bisera. Međutim, sestre su rođene na suprotnim polovima planete, Arktiku i Antarktiku što je rezultiralo time da se nikada uživo ne sretnu.

U narednom periodu, Noel je živela relativno mirnim životom, sve dok Gaide i njegovi podanici nisu napali i uništili njeno kraljevstvo. Pokušavši da sačuva život, Noel beži i na svom putu sreće princezu zelenog bisera Rinu čije je kraljevstvo takođe uništeno.

Noelina žrtva

Noel biva zarobljena od strane Gaida

Lutajući okeanom zajedno neko vreme, presreće ih Juri, jedna od Gaideovih Mračnih ljubavnica i pokušava da ih uhvati obe. Međutim, Noel se žrtvuje omogućivši tako Rini da pobegne i potraži utočište na kopnu. Nakon što Gaide uspe da je zarobi, Noel biva zatvorena u jednu od staklenih vitrina u njegovom dvorcu na dnu okeana.